جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
شهرک دریاسر

شهرک دریاسر

  • چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403

شهرک دریاسر
شهرک دریاسر بابلسر کجاست؟ 


شهرک دریاسر بابلسر در بخش غربی این شهرستان و در کنار بخش جنوبی شهرک برند و شاخص خزرشهر واقع شده است . این شهرک در منطقه ای واقع شده است که هم خود و هم مناطق همجوار آن در حوزه املاک و ویلاها به شکلی فزاینده مسیر رشد و ترقی را سپری می کنند . مناطقی همچون اوجاکسر ، شهرک صفاییه ، از جمله این مناطق محسوب می شوند .

چرا خرید ملک در شهرک دریاسر ؟


شهرک دریاسر ویژگی های زیادی دارد که از این منطقه حوزه ای ایده آل برای سرمایه گذاری و حتی سکونت می سازد . شاید مهم ترین ویژگی آن موقعیت جغرافیایی آن باشد . همانگونه که پیش از این گفته شد، این شهرک در غرب بابلسر و در مجاورت بهترین مناطق بابلسر در حوزه املاک و ویلاها قرار دارد . این شهرک از غرب با شهرک خزرشهر جنوبی ، از شمال با شهرک خزرشهر شمالی و همچنین شهرک دریاکنار و از شرق با شهرک صفاییه همسایه است . شاید همین ویژگی کافی باشد که نسبت به اهمیت آن و سودآوری سرمایه گذاری در این منطقه اطمینان حاصل نماییم .

اما واقع شدن این شهرک در نزدیکی جاده بابلسر فریدونکنار یک امتیاز مثبت دیگر به خرید ویلا در شهرک دریاسر بخشیده است . امتیاز واقع شدن در نزدیکی بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی بابلسر که در آن مسیر قرار دارند و می توانند برای بسیاری از توریست هایی که به بابلسر سفر می کنند جذاب باشند .

 

راه های دسترسی به شهرک دریاسر بابلسر  


شهرک دریاسر در ضلع جنوبی محور مواصلاتی بابلسر _ فریدونکنار و در مجاورت شهرک خزرشهر جنوبی قرار دارد . برای رسیدن به این شهرک از بابلسر به سمت فریدونکنار برانید ، بعد از عبور از منطقه خزر کنار و در اولین دوربرگردان بعد از خیابان 16 دریاکنار به سمت بابلسر برگردید و بعد از عبور از شهرک خزرشهر جنوبی و بعد از رستوران لوتوس به سمت راست بپیچید .

اطلاعات تماس :
آدرس دفتر املاک جواد  : بابلسر شهرک صفاییه
مدیرت مهندس جواد فاضل – با ما در واتس اپ با همین شماره در تماس باشید  09111160554

Listing Title

whatsapp