جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
خرید ویلا در دریاکنار چه مزایایی دارد؟

خرید ویلا در دریاکنار چه مزایایی دارد؟

  • شنبه, 15 اردیبهشت 1403

 

 

شهرها و شهرک‌ های مختلف استان مازندران جزو محبوب‌ترین مقاصد برای خرید ویلا و همین‌طور سفر و تفریح هستند . خرید ویلا در مازندران این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند که بدون دغدغه یافتن اقامتگاه مناسب هر زمان دلشان خواست به شمال سفر کنند و در ویلای شخصی‌شان بمانند ، از پرداخت هزینه‌های سنگین بابت اجاره ویلا هم معاف می‌شوند. به‌علاوه این که با خرید ویلا و آپارتمان در بهترین شهرک‌های مازندران سرمایه‌گذاری با سوددهی بالایی را تجربه می‌کنند. این‌ها را گفتیم حالا بپردازیم به یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شهرک‌های مازندران . شهرک دریاکنار با ساحل زیبا و آب‌وهوای مطبوع گزینه‌های بسیار خوب و پرسودی را برای خرید ملک پیش روی خریداران می‌گذارد . 

 

 

دریاکنار کجاست | موقعیت جغرافیایی و فاصله از تهران


شهرک ساحلی دریاکنار که از قدیمی‌ترین و بهترین شهرک‌های استان مازندران است، در امتداد دریای خزر و در فاصله حدودا ۵ کیلومتری بابلسر قرار دارد . آغاز ساخت این شهرک مسکونی-تفریحی در اوایل دهه ۴۰ و با حمایت محمدرضا شاه پهلوی بود و اواخر آن دهه ساخت شهرک به پایان رسید. چه آن زمان و چه امروزه، ساکنین شهرک دریاکنار افراد پولداری هستند که از تمکن مالی بالایی برخوردارند .

فاصله تهران تا دریاکنار


فاصله تهران تا شهرک ساحلی دریاکنار ۲۲۲ کیلومتر است ، این یعنی باید حدود ۴ ساعت رانندگی کنید تا به دریاکنار برسید . همچنین از آن‌جایی که با شهر بابلسر هم فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد ، دسترسی بسیار آسان و سریعی به مرکز شهر خواهید داشت .

آب و هوای دریاکنار


دریاکنار یکی از خوش‌آب‌وهواترین شهرک‌های مازندران است . این شهرک به دلیل نزدیکی به بابلسر آب‌وهوایی مشابه آن‌جا دارد؛ یعنی از هوای معتدل و مطبوع برخوردار است . ایجاد فضای سبز گسترده در شهرک نیز به کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و تصفیه هوای آن‌جا کمک بسیار زیادی کرده است . همچنین به دلیل این که در اطراف شهرک دریاکنار زمین کشاورزی و صنعتی و هیچ فعالیت تولیدی وجود ندارد ، ساکنین شهرک در هوایی پاک و بدون آلودگی زندگی می‌کنند .

 

 

امکانات تفریحی ساحل دریاکنار


خانواده‌هایی که قصد خرید ویلا یا اجاره ویلا در شمال را دارند ترجیح می‌دهند آن ویلا و آپارتمان جایی در نزدیکی ساحل دریا باشد . شما هم اگر می‌خواهید در منطقه‌ای ساحلی با آب‌وهوای دلپذیر ویلا بخرید ، شهرک دریاکنار بهترین گزینه است . اما ساحل شهرک دریاکنار کجاست و چه امکاناتی دارد؟ شهرک ویلایی دریاکنار با حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی بیش‌ترین نوار ساحلی را در میان شهرک‌ها به خود اختصاص داده است . ساحل این شهرک برای شنا کردن بانوان و آقایان تفکیک شده است و ساکنین و مهمانان در ساعات تعیین‌شده با خیال راحت می‌توانند در دریای تمیز شهرک شنا کنند و در ساحل آفتاب بگیرند . همچنین امکانات تفریحی مثل جت اسکی و قایق موتوری نیز در این ساحل وجود دارد . از خیابان ششم شهرک که به ساحل بیایید آن‌جا یک رستوران ساحلی وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند . رستوران‌های باکیفیت دیگری را هم می‌توانید در این شهرک پیدا کنید ؛ مثل رستوران موج‌شکن ، فست‌فود پالم ، کافه رستوران هیوده و  …

 

 

دلایل محبوبیت خرید ویلا در دریاکنار


احتمالا تا همین بخش از مطلب که دانستید دریاکنار کجاست و به بخشی از امکانات آن اشاره کردیم به خوبی متوجه شدید که این شهرک ساحلی چرا نزد خریداران ویلا و سرمایه‌گذاران محبوبیت زیادی دارد . برای کسانی که به دنبال یک شهرک برند و معتبر برای سرمایه‌گذاری هستند شهرک دریاکنار گزینه‌ای عالی است . ساحل اختصاصی و تمیزی دارد که امکانات رفاهی و تفریحی خوبی هم برای آن در نظر گرفته‌اند . همچنین این شهرک در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق مازندران ساخته شده است . اما بپردازیم به دیگر مزایا و امکانات شهرک دریاکنار :

_ دارای زیباترین و لوکس‌ترین ویلاها از نظر معماری
_ برخورداری از مناسب‌ترین سطح استاندارد ساخت‌وساز و سبک طراحی اروپایی
_ وجود امنیت بالا در شهرک دریاکنار
_ شهرک دریاکنار با کادر کاملی از نگهبانان برای نگهبانی ۲۴ ساعته و کنترل تردد ساکنین و مهمانان، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است . برای ورود و خروج ساکنین و مهمانان کارت در نظر گرفته شده است و کسی نمی‌تواند بدون هماهنگی و بدون داشتن کارت وارد شهرک شود .

_ محوطه‌سازی چشم‌نواز با انواع درختان ، گیاهان و گل‌های زیبا و وجود فضای سبز کافی
_ برخورداری از امکانات رفاهی داخل شهرک (چندین رستوران ، بانک ، میوه‌فروشی ، سوپرمارکت ، قصابی ، خشکشویی و …)
_ همچنین با نهایتا ۱۵ دقیقه رانندگی به مرکز شهر و فروشگاه‌های برند اطراف دسترسی خواهید داشت.

_ برخورداری از امکانات تفریحی از جمله ساحل دریاکنار و تفریحات آبی ، زمین تنیس ، فوتبال دستی ، دوچرخه‌سواری ، موتورسواری و …
این موارد به خوبی نشان می‌دهد که دریاکنار کجاست و چرا سرمایه‌گذاری روی املاک این منطقه یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه مسکن است .

برای خرید ملک در شهرک دریاکنار یادتان باشد که نمی‌توانید خودتان بدون هماهنگی وارد شهرک شوید . برای این کار باید به مشاورین املاک معتبر مانند املاک فاضل ملک منطقه مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند و هماهنگی‌های لازم را انجام بدهند .

 

 

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار


از خرید ویلا و آپارتمان در شهرک دریاکنار گفتیم اما اجاره ویلا در این شهرک ساحلی چه شرایطی دارد ؟ برای اجاره ویلا و آپارتمان مبله به صورت روزانه ، هفتگی و سالانه در این شهرک می‌توانید اقدام کنید . البته اگر در ایام تعطیل قصد سفر به دریاکنار و اجاره ویلا را دارید باید زودتر اقدامات لازم را انجام دهید ؛ چون در ایام تعطیلات شهرک بسیار شلوغ و تقاضا برای اجاره ویلا ساحلی دریاکنار زیاد می‌شود . اجاره ویلا در شهرک دریاکنار نیز از طریق مشاورین املاک معتبر و با هماهنگی هیئت مدیره انجام می‌گیرد . همچنین مسافران بعد از اجاره ویلا از طرف مالک ویلا یک کارت مهمان دریافت می‌کنند تا بتوانند با آن تردد کنند و از امکانات رفاهی شهرک بهره‌مند شوند .

نکات کلیدی برای خرید ویلا در دریا کنار


نکته مهمی که هنگام خرید ویلا در دریاکنار باید به آن توجه کنید ، احترام به قوانین شهرک و رعایت آن ها است . ویلاهای شهرکی به گونه ای هستند که بین ویلاها ارتباط وجود دارد و احتمال مراوده اهالی در آن ‌ها بالا است . بنابراین باید قوانینی از جمله حریم خصوصی سایر ساکنین شهرک ، نحوه عبور و مرور و زمان تردد و … را در نظر بگیرید . از فاکتورهای مهم دیگر ، در انتخاب ویلا شهرکی برای خرید ، کم بودن تعداد واحد های ویلایی آن شهرک است . چنانچه تمایل به خرید ویلا در دریاکنار را دارید، توصیه می کنیم شهرک هایی را انتخاب کنید که تعداد واحد کمی داشته باشند تا امنیت و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد . امنیت موجود در این شهرک مثال زدنی است . شما می توانید با خرید ویلا در این شهرک از تمامی امکانات موجود در آن بهره مند شوید برای اطلاع از قیمت و مشاوره و خرید ویلا در شمال به سایت فاضل ملک مراجعه کنید . همان‌طور که می‌دانید این شهرک ساحلی یکی از بهترین و لوکس‌ترین شهرک‌های مازندران است که سرمایه‌گذاری در آن‌جا می‌تواند سود بسیار خوبی را نصیب‌تان کند . قیمت ویلا در شهرک دریاکنار هم با توجه به امکاناتی که این شهرک دارد گران‌تر از سایر ویلاهای شهرکی است ؛ به‌خصوص ویلاهای لاکچری با قواره بیش از ۱۰۰۰ متر . برای مشاهده بهترین فایل‌های ملکی در شهرک دریاکنار و بررسی قیمت و امکانات ویلاها می‌توانید به سایت زومیلا مراجعه کنید و از معتبرترین مشاورین املاک منطقه برای یک سرمایه‌گذاری امن و پرسود راهنمایی و مشاوره بگیرید .

اطلاعات تماس :
آدرس دفتر املاک جواد  : بابلسر شهرک صفاییه
مدیرت مهندس جواد فاضل – با ما در واتس اپ با همین شماره در تماس باشید  09111160554 

Listing Title

whatsapp