جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
چگونه درآمد شما میانگین درآمد نزدیک ترین دوستان شماست؟

چگونه درآمد شما میانگین درآمد نزدیک ترین دوستان شماست؟

  • شنبه, 22 مهر 1402

اگر درآمدتون پایینه ببینید بیشتر وقتتونو با کی میگذرونید اگر دو تا دوست بنویس داشته باشید شما سومیش هستید ، اگر دو تا دوست پر حاشیه داشته باشید شما هم سومیش هستید ، اگر دو تا دوست تنبل هم داشته باشی شما هم سومیش هستید . مشاور اول ها معمولا تنها هستند چون کسی باهاشون هم پا نیست ضعیف ها همیشه دنبال هم پا میگردند دنبال کسی می گردند که کارهای سخت رو باهاشون انجام بدن و چون معمولا پیدا نمیکنند کارها رو ادامه نمیدن . به زندگی رونالدو نگاه کنید اکثر موقع تنها هست و دوست های زیادی نداره چون کارهایی که رونالدو انجام میده کسی نمیتونه باهاش انجام بده ۹۹٪ مواقع تنها هست . اگر میخواید به موفقیت های بزرگ برسید باید از تنهایی لذت ببرید و بتونید به قله برسید اگه از تنهایی شروع کردی به لذت بردن مطمئن باش به قله هم میرسی .

به کم قانع نباش

خیلی از مشاورین املاک هستن که ذهنشون برنامه ریزی شده روی عدد های کم یعنی به حداقل ها راضی هستن . مثلا یک مشاور املاک هزینه ماهیانه اش ۱۰ میلیون تومنه در ماه تا اون ۱۰ میلیون تومنو در میاره دیگه استوپ میکنه و کار نمیکنه . شاید توانایی هاش خیلی خیلی بیشتر از اینها باشه مثل این میمونه که شما یک ماشین فراری داشته باشید که ۴۰۰ تا میتونی باهاش راه بری ولی ۴۰ تا داری باهاش میری .

بشینید و دقیقا فکر کنید از کارتون دقیقا چی میخواید چه درآمدهایی میخواید از کارتون خیلی راحت میتونید یاد بگیرید و برنامه ریزی کنید و به اون عدد برسید اگر بقیه تونستن به عدد های خوب تو املاک برسن شما هم میتونید اگر اونا ها تونستن شما هم میتونید . چه بسا شما یک سری از مشخصات مثبت دارید که اونا ندارن مثلاً شما خیلی خوب صحبت میکنی یا چهرتون یجوریه که همه بهتون اعتماد میکنن مثلا واحد های ریز رو خیلی خوب میفروشید یا واحد های بزرگ رو خیلی خوب میفروشی . بشین فکر کن که دقیقا چی میخوای میانگین درآمدیت چقدره در ماه یک برنامه بذار در عرض پنج یا شش ماه آینده میانگین درآمدیتو ۲ برابر بکنی .

مشاور اول ها ۸:۳۰ غروب تازه کارشون شروع میشه . خیلی از مشاورین املاک هستن که میرن یک فایلی رو میبینند بعد ظهر تازه فردا یا پس فردا یادشون میاد که اون فایل رو دیدن و تازه میخوان شروع کنن به معرفی کردن به مشتری ها تا میخوان معرفی کنن و به مالک زنگ میزنن مالک میگه که فروختم . این یعنی تعلل مشاور در معرفی فایل مشاور اول ها ببینید چیکار میکنن مشاور اول ها میان یک فایلی رو میبینند غروبش ساعت ۸:۳۰ تازه کارشون شروع میشه یعنی ۸:۳۰ غروب یک بخشی از کارشون شروع میشه میشینن قیمت فایل رو میشکونن به مشتری ها معرفی میکنن و همون شب سرویس میدن و گلش میکنن.ولی مشاور هایی که دارن معمولی کار میکنن اصلا به این شکل کار نمیکنن . ساعت ۸:۳۰ تازه کار شروع میشه تمام فایل هایی که بعد ظهرش دیدی یا صبح دیدی باید بشینی قشنگ معرفی به مشتری ها و مشتری رو بکشونی و بیاری .

تک سرویس بفروش

همین طور که داریم به فصل پاییز نزدیک تر میشیم هوا زود تر تاریک میشه و روز داره کوتاه تر میشه حدودا ساعت ۷ هوا تاریکه و مشتری که معمولا میاد برای بازدید میگه یک دفعه دیگه فردا تو نور هم میخوام خونه رو ببینم الان ما باید یک کاری بکنیم که مشتری رو زودتر بکشونیم بیاریم برای بازدید . با مالکتون هماهنگ شید بگید بخاطر اینکه به شب نخوره مشتری خیلی زودتر میخوام بکشونم بیارم برای بازدید که دیگه نیوفته برای فردا یک دفعه دیگه تو نور ببینه . با مالکتون هماهنگ باشید که یکم زودتر بازدید هاشو هماهنگ کنیم.وقتی مشتری صبح به شما زنگ میزنه بگین مالک ساعت ۱۲ تا ۱ بازدید میده اگر هم نمیرسید مرخصی ساعتی بگیرید بیا و ببین یا اگه بعد ظهر بهت زنگ میزنه بگو مالک بین ۴ تا ۶ بازدید میده اگه نمرسی مرخصی ساعتی بگیر و بیا و خونه رو ببین به این شکل شما مشتری رو خیلی زودتر می کشونید میارید برای بازدید .

برگه تعاون

در کار رفاقتو بذارید کنار یک سری از دوستان هستن زمانی که میخوان با همکارشون تعاون بزنند میگن ما دوستیم ، ما رفیقیم مشکلی نداریم شاید تا الان فقط با اون طرف سلام علیک داشتی ، شاید فقط تو محل کار همدیگر رو دیدید ، شاید تا حالا با هم تعاون نزدید و بحث پول و بحث مالی با هم نداشتید . زمانی که بحث مالی و بحث پول میاد مشکل هاست که اونجا شروع میشه بهترین روش اینکه برگه تعاون پر بکنید . ۴۰ درصد برای مشتری هستش ، ۴۰ درصد برای فایله و ۲۰ درصد هم برای کسی که سرویس میده اگر هم با هم میرید و سرویس میدین میتونید درصدها تونو ۵۰ به ۵۰ بزنید . برگه تعاون پر بکنید که بعدا اصلا حرف و حدیثی هم توش در نیاد اگر برگه تعاون پر نکنید ممکنه با همون کسی که سلام علیک داشتید و بحث درصد ها شده بعد اینکه قرارداد رو نوشتید سر درصد ها با هم درگیر میشید با برگه تعاون سال ها و سال ها میتونید با هم کار بکنید و تو کار دوستی و رفاقتو رو بذارید کنار خارج از کار میتونید با هم دوستی بکنید .

Listing Title

whatsapp