جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
صفاییه بابلسر

صفاییه بابلسر

  • شنبه, 28 بهمن 1402

 

شهرک صفاییه یا صفائیه  بابلسر در شمال ایران واقع شده است و به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در استان مازندران شناخته می‌شود. این منطقه زیبا با فراهم کردن تنوعی از جاذبه‌های طبیعی ، تاریخی و فرهنگی و نزدیکی به شهرک های دریاکنار و خزر ، هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند . در ادامه ، به برخی از ویژگی‌ها و جاذبه‌های این منطقه اشاره می‌کنیم :

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرک صفاییه

منطقه صفاییه با داشتن آب و هوای معتدل وجود ویلاهای نو ساز و شهرسازی مدرن  فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای گردشگری پیاده‌روی ، و عکاسی فراهم می‌کنند . منطقه صفاییه  واقع در شهر بابلسر می باشد که این شهرستان با دارا بودن  تاریخ و فرهنگ غنی است که به گردشگران اجازه می‌دهد تا به دنیای گذشته این منطقه نزدیک شوند . مواردی همچون امام زاده ها ، آثار باستانی ( میدان شهربانی بابلسر ) ، و روستاهای سنتی در اطراف صفاییه قرار دارند که ممکن است به عنوان مقصدهای گردشگری محبوب باشند . بازدید از این جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، فرصتی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ محلی فراهم می‌کند .

فعالیت‌های خارج از منزل

علاوه بر این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ، منطقه صفاییه انواع فعالیت‌های خارج از منزل را نیز ارائه می‌دهد . از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به گردشگری اکوتوریسم ، کمپینگ ، سوارکاری ، و ورزش‌های آبی اشاره کرد . این فعالیت‌ها به گردشگران فرصت می‌دهند تا به طبیعت نزدیک‌تر شوند و از تجربیات بی‌نظیری برخوردار شوند . 

 

غذاهای محلی و خوشمزه

یک سفر کامل به منطقه صفاییه بدون تجربه غذاهای محلی کامل نخواهد بود . این منطقه ما بین شهرستان بابلسر و فریدونکنار می باشند و معمولاً با غذاهای محلی و خوشمزه‌ای شناخته می‌شود که از جمله آنها می‌توان به غذاهای دریایی تازه ، غذاهای محلی از جمله ماهی‌ها و صیادی‌های محلی ، و فست فودهای محلی اشاره کرد . این تجربه‌های چشم‌پذیر همراه با فرهنگ محلی و مهمان‌نوازی مردمان صفاییه ، سفر شما را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل خواهد کرد .

با توجه به همه این جاذبه‌ها و تجربیاتی که منطقه صفاییه ارائه می‌دهد ، سفر به این منطقه می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و خاطره‌انگیز برای گردشگران باشد .


شهرک صفاییه چرا خاص می باشد؟

بافت منطقه صفاییه بابلسر کاملا ویلایی میباشد و یکی از مهم ترین خصوصیات این منطقه میتوان به (غیر بومی بودن مالکان) ویلا ها اشاره کرد . همچنین بیشتر ویلاهای این منطقه سن کمی دارند و نزدیک به نوساز هستند . در واقع بیش از ۹۰ درصد ویلاهای صفاییه بعد از سال ۹۰ ساخته و تکمیل شده اند .

بهترین شهرک هایی  صفاییه بابلسر کدامند؟:

منطقه صفاییه باز چندین شهرک تشکیل شده است  از ده ها شهرک کوچک و بزرگ  میتوان به  شهرک های  بهشت ، شهرک کاج ، شهرک پزشکان ، شهرک آذرنوش ، (آیلی یک ، آیلی ۲) الی (آیلی۶) ، شهرک اهورا ، شهرک نگین ، شهرک آسایش و … اشاره کرد ، معمولا تمامی شهرک های صفاییه دارای نگهبانی وسرایداری هستند

وضعیت سند های ویلاها درصفاییه بابلسر :
تقریبا همه ب ویلاهای ساخته شده در منطقه صفاییه بابلسر دارای پایان کار و سند می باشند . اما سند از نوع تک برگ (مشاء) هم در این منطقه معمول است که خریداران محترم میتوانند جهت تبدیل سند تک برگ مشایی به سند تک برگ تفکیکی (شش دانگ) اقدام نمایند .


اطلاعات تماس :
آدرس دفتر املاک جواد  : بابلسر شهرک صفاییه
مدیرت مهندس جواد فاضل – با ما در واتس اپ با همین شماره در تماس باشید  09111160554
 

Listing Title

whatsapp