جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
شهرک گلها بابلسر

شهرک گلها بابلسر

  • پنج‌شنبه, 06 اردیبهشت 1403

 

شهرک گلها بابلسر کجاست ؟ 

از جمله نقاط آرام و با اصالت بابلسر را می توان شهرک گلها دانست . این شهرک مسکونی در بابلسر که در امتداد خیابان پاسداران و در حوالی جاده فریدونکنار واقع شده ، با دارا بودن موقعیتی مطلوب و دسترسی به نقاط تفریحی از جمله شهربازی آلپ و همچنین با واقع شدن در نزدیکی پارکینگ دریاکنار و بلوک 57 شهرک فرهنگیان ، از نظر جغرافیایی گزینه های مطلوبی را برای خرید ملک در بابلسر و خرید ملک در شمال در پیش روی شما قرار خواهد داد . 

چرا خرید ملک در شهرک گلها ؟

این شهرک با اصالت دارای ساختمان های آپارتمانی در متراژهای متفاوت بوده و با دارا بودن قیمتی مطلوب گزینه ای ایده آل برای سکونت و یا سرمایه گذاری خواهد بود . محیط آرام و مدیریت قوی شهرک آن را به مجموعه ای ایده آل تبدیل کرده است که امنیت آرامش و رفاه ساکنان را تامین خواهد کرد . پیشنهاد ما به شما خرید ملک در شهرک گلها و سرمایه گذاری در شهرک گلها بابلسر است .

دسترسی های شهرک گلها 

شهرک گلها در منطقه بلوار ساحلی بابلسر و نزدیک به محور مواصلاتی بابلسر _ فریدونکار واقع شده . این مجموعه که در نزدیکی چندین مرکز رفاهی از جمله رستوران های اکبرجوجه ، عطاویچ ، رستورن محلی سوسه کباب و فست فود اوروئی واقع شده ، با فراهم کردن تمامی شرایط لازم، گزینه ای مطلوب برای  خرید ملک و یا سرمایه گذاری خواهد بود . 

چگونه به شهرک گلها برویم؟

برای رسیدن به شهرک گلها می توانید از بلوار علیزاده ، کوچه علیزاده 13 را به سمت غرب دنبال کنید و پس از عبور از برج یوسفی 2 به این شهرک برسید . همچنین می توانید در ابتدای محور بابلسر_فریدونکنار و در مقابل نمایندگی ایران خودرو به خیابان آذرگان وارد شوید و به این شهرک برسید .  

اطلاعات تماس :
آدرس دفتر املاک جواد  : بابلسر شهرک صفاییه
مدیرت مهندس جواد فاضل – با ما در واتس اپ با همین شماره در تماس باشید  09111160554
 

Listing Title

whatsapp