جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
بهترین شهرک های صفاییه بابلسر

بهترین شهرک های صفاییه بابلسر

  • شنبه, 08 اردیبهشت 1403

 

 

منطقه صفاییه بابلسر

منطقه صفاییه (صفائیه) بابلسر بعد از شهر بابلسر به سمت نور (فریدونکنار) واقع شده است که خیابان ورودی اصلی این منطقه روبه روی شهرک ساحلی دریاکنار (روبه روی پاساژ نگین دریاکنار) قرار گرفته است . این منطقه موازی منطقه خط نو (اجاگسر) در بابلسر است . که این منطقه نیزیک منطقه ویلاسازی شده است که بافت بومی نسبتا بیشتری در مقایسه با منطقه صفاییه دارا است .

چه چیزی صفاییه را خاص میکند ؟

بافت منطقه صفاییه بابلسر کاملا ویلایی میباشد و یکی از مهم ترین خصوصیات این منطقه میتوان به ( غیر بومی بودن مالکان ) ویلا ها اشاره کرد . همچنین بیشتر ویلاهای این منطقه سن کمی دارند و نزدیک به نوساز هستند . در واقع بیش از ۹۰ درصد ویلاهای صفاییه بعد از سال ۹۰ ساخته و تکمیل شده اند .

 

 

بهترین شهرک های صفاییه بابلسر کدام هستند :

منطقه صفاییه بر خلاف تصور مسافرین و بازدید کنندگان محترم یک شهرک نیست بلکه تشکیل شده از ده ها شهرک کوچک و بزرگ . که از شهرک های فعلی میتوان از شهرک های بهشت ، شهرک کاج ، شهرک پزشکان ، شهرک آذرنوش ، (آیلی یک ، آیلی ۲) الی (آیلی۶) ، شهرک اهورا ، شهرک نگین ، شهرک آسایش و … نام برد .

معمولا تمامی شهرک های صفاییه دارای نگهبانی وسرایداری هستند .

آیا منطقه صفاییه بابلسر فقط ویلاهای شهرکی دارد ؟

خیر منطقه صفاییه دارای خیابان های زیادی است که مهم ترین آنها کوچه های صفاییه ، کوچه های چمران ، طالقانی و … هستند . تعداد زیادی از ویلاها بیرون از شهرک ها ساخته شده است و البته تمام منطقه دارای امنیت کامل است . فاصله شهرک صفاییه تا شهر بابلسر کمتر از ۱۰ دقیقه است و فاصله این منطقه تا دریا بیش از یک ربع نیست .

اطلاعات تکمیلی :

منطقه صفاییه خارج از شهر و در بافت روستا واقع شده (ورودی اصلی روبه روی درب شهرک دریاکنار ) .  قیمت زمین در خیابان های اصلی و کوچه های مناسب آن از حدود متری ۵ میلیون تومان شروع میشود و تا متری نهایتا ۱۲ میلیون تومان داخل شهرک های خوب صفاییه افزایش مییابد . قیمت ویلاها در صفاییه بابلسر از حد اقل ۲ میلیارد تومان شروع شده و موارد استخر دار تا ۴ میلیارد و بالا ترنیز ادامه پیدا میکند . مثلا با حدود ۲ میلیار الی ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ (سه میلیارد و دویست میلیون ) تومان میتوان یک ویلای نوساز سند دار دوبلکس در صفاییه خرید که حدود ۲۵۰ متر زمین وحدود ۲۰۰ متر بنای ۳ الی ۴ خواب مستر داشته باشد  . ویلاهای استخر دار معمولا ۳ میلیارد تومان به بالا هستند . 

اطلاعات تماس :
آدرس دفتر املاک جواد  : بابلسر شهرک صفاییه
مدیرت مهندس جواد فاضل – با ما در واتس اپ با همین شماره در تماس باشید  09111160554 

Listing Title

whatsapp