جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
معرفی شهرک صفاییه بابلسر

معرفی شهرک صفاییه بابلسر

  • جمعه, 21 مهر 1402

شهرک صفاییه در شهر زیبای بابلسر

شهرک صفاییه بین دو شهر فریدون‌کنار و بابلسر واقع شده است و درب ورودی آن دقیقا روبه‌رو دریاکنار قرار دارد. این شهرک از غرب به شهرک آذرنوش و از شمال به دریاکنار منتهی می‌شود . ویلاسازی در این شهرک از سال ۸۹ تا ۹۰ آغاز شد به همین دلیل این شهرک نوساز است و معماری آن نیز به سبکی مدرن و امروزی است که طرفداران خاص خود را دارد . بافت این شهرک کاملا ویلایی است و اغلب افراد این منطقه غیر بومی هستند و این شهرک در فصل های خاص سال شلوغ است پس اگر بدنبال سکوت هستید ، بهتر است در روزهایی که تعطیل نیستند به ویلا خود سر بزنید تا آرامش و سکوت را تجربه کنید ، لیست روستاهای شهر بابلسر .

شهرک صفاییه در شهر زیبای بابلسر

شهرک صفاییه بابلسر از تعداد زیادی شهرک های کوچک مانند شهرک آسایش ، شهرک نگین ، شهرک اهورا و غیره ساخته شده است . مجموع این شهرک‌ها شهرک صفاییه را تشکیل می‌دهند . البته این موضوع باعث نمی‌شود تا از امنیت این شهرک کاسته شود . کل این شهرک‌ها توسط نگهبانان ، محافظت می‌شود و برای ورود به شهرک ، شما نیازمند کارت ورود و خروج هستید و در صورت مهمان بودن ، باید صاحب‌خانه با نگهبانان هماهنگ کند تا شما بتوانید به آنجا وارد شوید که نمونه‌ای از امنیت بالا این شهرک است .

شهرک صفاییه در شهر زیبای بابلسر

شهرک صفائیه دارای خیابان‌ها و کوچه‌های زیادی است . از مهم ترین آنها، کوچه صفائیه ، کوچه چمران ، کوچه طالقانی و غیره است . البته تمام ویلاها درون شهرک نیست و برخی از ساخت و سازها در خارج از شهرک نیز صورت گرفته است . این شهرک ، دسترسی مستقیم به دریا ندارد و برای دسترسی به دریا باید به شهرک دریاکنار یا خزرشهر مراجعه شود. این موضوع باعث شده تا این قیمت این مجموعه ، نسبت به قیمت ویلاها در دیگر شهرک‌های بابلسر کمتر باشد که از نظر اقتصادی برای افراد مناسب تر خواهد بود .

افرادی که علاقه‌مند به سرسبزی و ساحل دریا هستند به احتمال زیاد برترین ویژگی‌های مکانی که قصد سفر به آن را دارند همین دو ویژگی خواهد بود . از آنجایی که شهرک دریا کنار در نزدیکی دریای خزر و فضاهای سبز واقع شده همین امر باعث می‌شود تا این مکان به یک محیط گرم و دلچسب خانوادگی تبدیل شده و مکانی لذت بخش را به جهت سفر خانوادگی فراهم آورد .

 

 

شهرک صفاییه در شهر زیبای بابلسر

جذابیت‌های موجود در این شهرک گردشگری و اقامتی به گونه‌ای زبانزد عاشقان سفر بوده که همین امر موجب شده تا هر ساله به میزان بالایی مسافران را از شهرهای اطراف همچون تهران ، فیروزکوه ، هراز ، بابل، ساری و بسیاری از شهرهای دیگر به خود جلب کند . محبوبیت این شهرک باعث شده است تا مالکان این خانه‌ها در تمامی روزهای تعطیل به ویژه تعطیلات نوروز و تابستان در این منطقه زندگی کنند .
به دلیل ساخت این شهرک در دهه های اخیر ، ویلاهای این شهرک نوساز هستند و مطابق با معیارهای ساخت و ساز جهانی ساخته شده اند و از شما در برابر زلزله و غیره محافظت خواهند کرد . اغلب ویلاهای این شهرک دوبلکس هستند و مطابق با اندازه‌ای که دارند ، دارای اتاق‌های متعدد هستند . به دلیل دوبلکس بودن برخی از اتاق‌های این ویلا در طبقه پایین قرار دارد که برای افراد سالمند مناسب است و برای افرادی که نیاز به ویو بهتر دارند میتوانند در طبقات بالا ، سکونت داشته باشند که آرامش زیادی را تجربه خواهند کرد. آشپزخانه‌های این ویلاها نیز به سبک مدرن ساخته شده‌اند و دارای هود و اجاق گاز هستند که کاملا مطابق با رنگ بندی ساختمان انتخاب شده اند تا جلوه‌ای زیبا به ویلا داده شود. البته تمام ویلاهای این شهرک دارای پارکینگ نیست که میتواند یک عیب تلقی شود .

شهرک صفاییه در شهر زیبای بابلسر
علاوه بر ویلا ، این شهرک دارای آپارتمان نیز در زیر شهرک‌های خود می‌باشد . اگر به هر دلیلی قصد خرید ویلا ندارید می‌توانید این آپارتمان‌ها را خریداری کنید که قیمت آنها نسبت به ویلا‌ها کمتر می‌باشد . زمین‌هایی نیز برای فروش وجود دارند که می‌توانید در آنها ویلاهایی مطابق با سلیقه خود بسازید و از آنها استفاده کنید .
شهرک صفاییه بابلسر از تعداد زیادی شهرک های کوچک مانند شهرک آسایش ، شهرک نگین ، شهرک اهورا و غیره ساخته شده است . مجموع این شهرک‌ها شهرک صفاییه را تشکیل می‌دهند . البته این موضوع باعث نمی‌شود تا از امنیت این شهرک کاسته شود . 
شهرک صفائیه دارای خیابان‌ها و کوچه‌های زیادی است . از مهم ترین آنها ، کوچه صفائیه ، کوچه چمران  کوچه طالقانی و غیره است . البته تمام ویلاها درون شهرک نیست و برخی از ساخت و سازها در خارج از شهرک نیز صورت گرفته است . این شهرک ، دسترسی مستقیم به دریا ندارد و برای دسترسی به دریا باید به شهرک دریاکنار یا خزرشهر مراجعه شود . این موضوع باعث شده تا این قیمت این مجموعه ، نسبت به قیمت ویلاها در دیگر شهرک‌های بابلسر کمتر باشد که از نظر اقتصادی برای افراد مناسب تر خواهد بود .

با این حال فصل پاییز و برگ‌های رنگارنگ درختان نیز می‌تواند یکی از زیبایی‌های منحصر به فرد این شهرک به شمار رود که می‌تواند تصاویر زیبایی را بر جای گذارد . در نهایت نیز افرادی که عاشق سرما و برف هستند می‌توانند فصل جذاب زمستان را برای تجربه جدید خود انتخاب کرده و مدت زمان لذت بخشی را در این شهرک سپری کنند و تصاویر زیبایی را عکسبرداری کنند .

Listing Title

whatsapp