جستجو...
برای مشاهده به پایین بروید
نگین گردشگری بابلسر در شمال کشور

نگین گردشگری بابلسر در شمال کشور

  • جمعه, 21 مهر 1402

شهر بابلسر با کمترین فاصله تا سواحل خزر و دسترسی بسیار آسان به دریا مانند منطقه توریستی پارکینگ­های نه گانه ، بعنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردش و تفریح است . این شهر که به نگین مازندران شهرت یافته ، سالانه پذیرای صدها هزار گردشگر از استان‌های مختلف کشور است . انتخاب بابلسر به‌عنوان مقصد سفر به طور حتم خاطرات کم نظیری را به همراه خواهد داشت . این شهر تفریحات ساحلی هیجان‌انگیزی مانند : قایق‌سواری ، جت‌اسکی ، موتورسواری و پارک ساحلی در کنار سواحل دارد . بابلسر همچنین نقاط گردشگری بسیاری در داخل شهر و در نزدیکی شهر دارد که به آن نیز می پردازیم . اجاره ویلا در بابلسر همراه با امکانات کامل ، یکی از روش‌های اقامت آسان در این شهر و شهرک‌های اطراف آن به‌شمار می‌آید . از سوی دیگر هزینه اجاره ویلا در شهر بابلسر بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است و شما با هزینه‌ای نه چندان زیاد از چندین‌ برابر امکانات هتل‌ها برخوردار می‌شوید .

اقامتی با خیال آسوده و نقاط گردشگری جذابی که در انتظار شماست . امکان اقامتی با خیال آسوده در شهر زیبای بابلسر با رزرو از طریق سایت پیک نیک ۳۶۵ به آسانی میسر است تا به‌ محض رسیدن شما به این شهر، کلید اقامتگاه در اختیار شما قرار گرفته و شما پس از اقامت اولیه می‌توانید به هریک از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تفریحی ، مذهبی و حتی مراکز زیبای خرید این شهر سر بزنید. در ادامه با برخی از این جاذبه‌های کم‌نظیر بابلسر آشنا می‌شویم .

اسکله ساحلی بابلسر
                                                                                    

اگر به دنبال مناظر زیبای ساحلی در نزدیک‌ترین فاصله از شهر بابلسر هستید ، اسکله ساحلی بابلسر انتخابی مناسب است . در این اسکله دیواره‌ای محافظ برای شهر و بازارهای اطراف در برابر امواج دریا و نیز یک پیاده رو ساحلی زیبا ایجاد کرده‌اند . این اسکله با کافه‌های بسیار و درختان زیبای صنوبر علاقمندان پیاده‌روی شبانه در ساحل را به خود جذب می‌کند . این درختان زیبای صنوبر در دهه چهل شمسی توسط حسینعلی مستانی در زمانی که خانوم دبیر حسنا اعظم بعنوان اولین شهردار زن ایران در بابلسر ریاست این شهرداری را بر عهده داشت کاشته شد و در حال حاضر یکی از زیباترین نقاط توریستی شهر بابلسر ملحوظ می گردد .

تفریحات بابلسر
بولینگ بابلسر

سرگرمی های این مجتمع تفریحی مشتمل بر بولینگ ، فوتبال دستی ، بیلیارد و ایر هاکی است که در کیلومتر 3 جاده بابلسر به فریدونکنار و در فاصله 500 متری شهرک برند دریاکنار در طبقه دوم سیتی سنتر تتیس واقع است . همچنین در طبقه همکف این مجتمع بزرگ انواع فروشگاه های خرید قرار دارد .

پینت بال و کارتینگ بابلسر

این مجموعه در بلوار ساحلی شهید علیزاده بابلسر در خیابان هایی که از ابتدای این بلوار تا انتها آن ، با نام­های  پارکینگ 9 گانه نامگذاری شده است که خیابان های ساحلی آن از پارکینگ صفر تا پارکینگ 9 قرار گرفته است . موقعیت این مجموعه سر گرمی در پارکینگ نهم و در فاصله چند قدم تا دریا است .

لنچ تفریحی بابلسر

این لنچ تفریحی در امتداد رودخانه تفریحی بابلرود در کنار لنچ های ماهیگیری پهلو گرفته است . پس از سوار کردن گردشگران روی لنچ ، با گذر از رودخانه به  دل دریا می رود و لحظات به یاد مادنی را برای گردشگران دریایی به یادگار میگذارد .

بقعه امامزاده ابراهیم (ع)

                                                     

بقعه امامزاده ابراهیم (ع) در جنوب شرقی بابلسر قرار دارد . نسب امامزاده ابراهیم (ع) به امام سجاد (ع)  می‌رسد . برخی نیز معتقدند او فرزند امام کاظم (ع) بوده است . این مکان مذهبی همچنین از بناهای تاریخی ارزشمند این شهر است که توسط سید شمس‌الدین بابلکانی ساخته شده است .

پل معلق فلزی بابلسر
 

اگر از علاقمندان آثار ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران هستید ، پل معلق و فلزی بابلسر مورد توجه شما قرار خواهد گرفت . این پل در خیابان پاسداران این شهر واقع شده و یادگاری از تلاش مهندسان سوئدی و آلمانی و کارگران سختکوش این شهر در سال ۱۳۱۳ است . این پل توسط شرکت سنتاب سوئد ساخته شد . مهندس ارشد این پروژه ، کارل یوهانبرگ مهندس عمران سوئدی بود که بعنوان یکی از طراحان موفق پل جهان در زمان خود شناخته می شد . این اولین پل ماشین‌ رو بابلسر است که دو سوی شرق و غرب شهر را به هم متصل می‌کند و چشم‌انداز زیبایی از رودخانه بابلرود دارد و پس از گذشت 87 سال در سال 1400 مقاوم سازی این پل انجام شد .

 

پل معلق کابلی بابلسر

هر کسی با دیدن پل کابلی اولین چیزی که به ذهنش می رسد خلق خاطره با دوربین عکاسی بر روی این پل معلق ، بر فراز رودخانه بابلرود است . با قدم زدن روی این پل و در فضای پیاده رو حاشیه رودخانه بابلرود قطعا لحظات زیبایی را در خاطره ها به یادگار می گذارد . این پل به پیشنهاد شهردار وقت آن زمان آقای رنجبر طرح ریزی شد و در سال 1395 نیز افتتاح شد .

باغ وحش بابلسر

یکی از جاذبه‌های تفریحی بابلسر که در تمامی روزهای سال می‌توانید از آن دیدن کنید ، باغ وحش بابلسر است . این باغ وحش از سال ۱۳۹۳ تعداد قابل توجهی از آبزیان ، پرندگان و حیوانات را در خود نگهداری می‌کند . باغ وحش بابلسر در انتهای خیابان پاسداران در فاصله صد قدمی دریا در پارکینگ صفر قرار دارد .

 

بازارهای جدید و قدیم بابلسر

                             

یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران در بابلسر بازارهای قدیم و جدید این شهر است . در واقع بابلسر چندین بازار بزرگ دارد که در هرکدام ده‌ها مغازه در حال ارائه محصولات و کالاها به خریداران هستند . این دو بازار و عمده محصولات آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم :

بازار روز قدیم : صنایع دستی مازندران، میوه و سبزی، محصولات نساجی ، ترشی و غذاهای محلی .
مرکز فروش یا بازار جدید ولی‌عصر : معروف به بازار ماهی‌فروشان ، با تنوع بسیار بالایی از انواع کالاها و محصولات مدرن و سنتی در زمینه‌های گوناگون و همین‌طور انواع ماهی
                                                         

 دریاکنار        

 

بابلسر دارای جاذبه های تفریحی ساحلی و جنگلی است که از جمله آن‌ها می‌توان به : شهرک های برند دریاکنار و خزرشهر ، منطقه توریستی کرفون ، منطقه ساحلی میرود (در حد فاصل جاده بابلسر به بهمنیر) و مناطق اطراف رودخانه بابلرود اشاره کرد .

اگر به دنبال مناطق جنگلی بکر اطراف شهر بابلسر هستید می توانید با طی مسیر یک ساعته به بهشت رویایی مازندران منطقه بکر لفور نیز سفر کنید .

نکات مهم پیش از اجاره ویلا در بابلسر
اجاره سوئیت و ویلا در بابلسر از رایج‌ترین روش‌های اقامت چند روزه در این شهر زیبای ساحلی است . اجاره خانه دربست در بابلسر به شما امکان استقلال و راحتی کامل در زمان اقامت و رفت‌ و آمد می‌دهد . با این وجود پیش از اجاره ویلا بابلسر باید به برخی نکات دقت کنید :

اطمینان از نظافت کامل محوطه و مبلمان ویلا
برخورداری از امکانات کامل آشپزخانه و ظروف مورد نیاز
هماهنگی وسعت ساختمان محل اقامت با تعداد مسافران
برخورداری از تخت ، روتختی و سرویس بهداشتی پاکیزه
نزدیکی ویلا به دریا یا نزدیکی به مناطق توریستی و جذاب مورد نظر شما
در دسترس بودن افرادی که ویلا را به شما اجاره می‌دهند
پشتیبانی مناسب سایت و پاسخگویی
تناسب قیمت ویلا با امکانات آن
وجود امکانات محلی مناسب در اطراف ویلا از جمله سوپرمارکت و رستوران
ایمنی بالای محیط ویلا و شهرک یا محله
دسترسی مناسب به مرکز شهر بابلسر
اجاره ویلا ارزان و ویلا لوکس در بابلسر
                                       

ویلا
 

یکی از مزایای اجاره ویلا در بابلسر با استفاده از سایت پیک نیک ۳۶۵ این است که ما امکان اجاره سوئیت و ویلا ارزان را نیز برای شما فراهم کرده‌ایم . ما در سرتاسر استان مازندران و به‌ ویژه در بابلسر اقامتگاه‌های فراوانی را در اختیار داریم که برخی از آن‌ها مناسب تعداد مسافران کم و بودجه پایین‌تر هستند . در ضمن این گزینه‌ها تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز را در خود دارند .

Listing Title

whatsapp