جستجو...

خبرها2

22

برای مشاهده به پایین بروید
خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی

  • چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی ، گفت : تلاش می‌کنیم که واحد‌های مسکونی با پیشرفیت فیزیکی ۷۰ درصد را تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان دهیم .

 

 

ارسلان مالکی اظهار داشت : از تحویل واحد‌های مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت : ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است .

به گزارش تسنیم ، وی در جمع خبرنگاران ، افزود : بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف طرح ملی مسکن در دست ساخت است . او با بیان اینکه ۴۵ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به محدودۀ شهر‌ها الحاق شده‌است ، اضافه کرد : ساخت ۵۷ شهرک برای اجرای این طرح در کشور مصوب شده است .

معاون وزیر راه‌ و شهرسازی اعلام کرد : مراحل تصویب ایجاد بخشی از شهرک‌ها برای اجرای طرح ملی مسکن به پایان رسیده و واحد‌های مسکونی در این شهرک‌ها ساخته شده‌است . مالکی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن در لرستان به‌دلیل مشکل تأمین زمین دشوار شده‌است ، یادآور شد : دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را باید با هم‌افزایی جبران کنند .

او با اشاره به تأمین ۳۰۰ هکتار زمین در لرستان بیان کرد : اگر مشکل تأمین زمین در این استان رفع شود شاهد سرعت در اجرای طرح ملی مسکن خواهیم بود . معاون وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد : ما تلاش می‌کنیم که واحد‌های مسکونی با پیشرفیت فیزیکی ۷۰ درصد را تا پایان سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان دهیم .

Listing Title

whatsapp